diumenge, 27 d’octubre del 2013

DIARI DE TASQUES

Mar Hernández

Tasques fetes:
Tot el que es demanava que estigués al blog, està.
He buscat diferents informacions que ens poden ajudar per fer el treball. Com és el cas de:
El gènere de les emocions i les seves característiques.
He buscat informació a llibres de Daniel Goleman i diversos articles que em va passar en Jaume.
He estat mirant treballs de recerca amb temes semblants al nostre i agafant idees d'ells.
La meva part de l'esborrany està feta i gairebé completa, però  a vegades és molt difícil trobar segons quina informació.
He proporcionat llibres als meus companys.
25.12.13
He passat l'enquesta als familiars.  
Me llegit un  llibre relacionat amb el gènere en adolescents. A més he agafat una pràctica d'aquest llibre que em sembla molt interessant.
6.1.14
Fins ara tinc quasi tots els punts resolts. He respòs exactament el que la pregunta em demanava.
20.1.14
* He posat molt empeny en aquest treball, m'he quedat cada dia  treballant fins tard, corregint, 
simplificant, revisant...etc. He proporcionat molta ajuda als companys que ho requerien.
Pròximes tasques:
29.11.13 Recerca d'informació més profunditzada en el tema i no tant "pluja d'idees"
Començar a desenvolupar la part pràctica.
Posar-me en contacte amb persones que em poden facilitar llibres de psicologia.
Treballar a fons les meves parts.



Daniel Alen

Tasques fetes:
He cercat informació, aquesta:
Les pulsacions per minut del homes i dones.
Les seves excepcions.
He planteat un anunciat/pregunta.

Próximes tasques
Buscar la resposta a aquest problema.
Fer la proba de les pulsacions en estat de repòs.

Tania Gracia


05-11-13 Tasques fetes:
He anat al cap de Can Parellada a parlar amb la coordinadora del centre per veure si podem parlar amb psicòlegs profesionals.
He preguntat a familiar i amics si coneixen a algú que ens pugui facilitar informació.

Próximes tasques:
Cercar informació sobre la conducta humana i la llei causa-efecte.
Mirar-me la informació dels meus companys per saber-ne encara més.

26-11-13
Tasques fetes
He buscat la definició de psicologia general.
He cercat vídeos i fotos encara que no els he pujat tots
He buscat informació de les parts del cervell i he trobat un vídeo

Próximes tasques
Seguir cercant.
Formular una entrevista per el psicopedagog del INS Ègara

28-11-13
Tasques fetes
La Raquel i jo hem plantejat les preguntes de l'entrevista al psicopedagog.

29-11-13
La Raquel i jo li hem fet l'entrevista a en Jaume Cabanes (el psicopedagog), a més a més de fer fotos.
He seguit cercant.

13-01-14
He buscat les 5 fases de l'acceptació i que passaria si una persona no segueix els pasos.
També he buscat sobre la conducta general

14-01-14
He agafat les idees més importants de l'informació d'un llibre que em va proporcionar en Jaume Cabanes

17-01-14
Buscar curiositats sobre el dany psíquic en víctimes de delictes violents
vídeos interesants al Youtube.

20-01-14
He mirat detenidament les rúbriques i els pasos per poder fer un bon treball i una bona exposició oral.

22-01-14
He disenyat i he plasmat la meva idea a la portada del treball i a la portada de pràctiques. Tot és fet a mà.



Raquel Sellarés

Tasques fetes:

He fet un resum de la informació que he trobat a Internet.
He pujat un article amb fotos i esquemes

Pròximes tasques:
Buscaré informació sobre com s'espera que reaccioni una dona i un home davant una mala notícia. Totes les dones reaccionen igual i diferent dels homes?  Hi ha alguna base científica o és més aviat social? per l'educació rebuda etc.... a veure que trobo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada